Tinggalkan alamat rumah anda....

Saturday, December 18, 2010

assalammualaikum w.b.t.
semoga aku dan kamu sentiasa sihat2 slalu hendaknya....hehe...
kali ni aku nk kongsi cite yg aku amek dr blog sbelah...
sbelah mana jgn tanya....keh2....
act'lly, maybe bagi korg...
ni kisah lama....
mmg pon.....kisah lama....
zaman aku poli dlu...
ada gak dengar cite2 camni...
tp dlu aku x pcaya sgt...sbb x pnah jd depan mata....

tp, kawan aku masa blaja kemahiran kat pusat CIDB dlu...
mmg ada pnah cite....
cite psal kawan bilik dia sendiri wat kje camnie...
pergh, seriau gak dengor....
maleh nk coleteh panjang lagi...
korg layan le snapshot2 perbualan maya yg ada bawah ni....ok...












amacam....
apa perasaan anda...??
sedih....?? suke...?? geram...?? terkejut...??
apa2 pun....yg baik jadikan tauladan...
yg buruk kite p humban....ok...??
chaww......

4 comments:

cn said...

huh. masyaAllah. mintak2 lah dijauhkan dari benda macam neh.

zeal_tech said...

masa dlu...
kawan cite lain skit....
girl tu ada sugar daddy, tugas dia teman je laki tu g mana....melacong ke....bjalan mana....
tp x taw le kalu dah sampai ke level tido sama....
sume tu sbb kabur mata ngan duit...
hidup mmg sng...pkaian, beg tgn , kasut tukar2 camtu je....
siap leh blanje kawan2 makan...=D

♥ Cik Puan Pinky ♥ said...

dear, susah la nak bace.
kecik sgt.pastu u disable right click. nak open in new tab pun susah.
kalau tekan terus nanti nak back smula ade pop-up window tu pulak.
urghhhhhh.susah nak bace.. :'(

Unknown said...

huh~
nice entry bro..
but..ssh skit laa nk bace..
sbb anda buat disable click.then kene tkn stu2 gmbr nyee.sye jus baca 1st n the last.

 

Ehoza.com