Tinggalkan alamat rumah anda....

Thursday, December 9, 2010

The End of 2010...




Tak lama lagi....
tirai 2010 akan berlabuh.....
tahun 2011 pulak akan menjelma...
masing2 sekarang sume dah pasang azam baru....
sinonim sgt le tahun baru ngan azam baru ( walaupun azam tahun lepas x tercapai lg.... )
bagi aku, tahun2 berlalu sama je.....
sbb azam aku x pernahnya tercapai.....haha....

tp, tahun nie...terasa sikit...
macam2 benda yg aku alami...
n benda tu aku rasa tersangatlah teruk....
ya...sgt...sgt...teruk....

kalau ditafsirkan dengan graf.....
bentuk graf tu boleh disamakan dengan graf matawang US....
masa terjadinya tragedi 11/9 dulu.......

nk crite abeh kat sini pon...x da mood.....
tggu le kalu2 ada masa lapang nak update....

aku nk p muhasabah diri dulu...hehehe.......

SALAM...

0 comments:

 

Ehoza.com