Tinggalkan alamat rumah anda....

Thursday, December 16, 2010

Riang ria di Bukit Jalil...

Assalammualaikum w.b.t.
alhamdulillah....
aku dah berada di kampung sekarang...hehe....
walaupun balik dalam keadaan baru kebah demam....
terpaksa le ku gasak jugak badan nie....

kali ni aku balik saing 2 mat qlate...
saing teman kat UTHM...hehe...
depa 2 ni ntah blur ke apa...
x taw arah tuju...
bila tanya balik qlate malam nie ke....
slamba jawab...ntah....tgk le dlu....
mmg gile...haha....

sampai bas kami dr Batu Pahat ke Bukit Jalil dalam 6.35pm camtu...
aku terus letak beg kat deretan kedai yg jaga beg tu....
then, depa ajak jalan2 kat sekitar stadium dulu....

mmg dr dalam bas td...aku tgk mmg dah meriah dah kat laman stadium tuh...
peminat-peminat bola sepak negara setia menanti sebelum sepak mula perlawanan separuh akhir pertama antara Malaysia vs Vietnam....
mmg meriah.....





kebanyakan peminat memakai jersi kebangsaan warna kuning walaupun malam tu sumer taw yg team Malaysia akan gunakan 2nd kit jersey yg bewarna biru....

lama gak le kami bertiga pusing2 kat luar stadium tu,
dalam ati, aku tertanya-tanya gak...
kemana le arah tujuan depa malam nie.....
ari nak gelap dah....
tup2 ilang sorg, duk lepak menunggu....
taw2 dia pg beli tiket nak masuk stadium malam tu...
mmg hampeh...sah2 le...depa mmg x balik qlate malam tu....


Abe Nas nge Abe Jiji bersamo tiketnyoo.....


dlam 7.45pm....kami berpisah, yele...
aku nk teruskan perjalan ke Teluk Intan..
tiket pon dah beli....pkul 9.00pm....
so aku tinggalkan le depa 2 kat situ, pandai2 le depa jaga diri...
dalam pkul 12.00am camtu...
aku sampai di stesen bas Teluk Intan....
taw2 Malaysia menang 2-0 ngan Vietnam.....
cam x pcaya je....tp kena pcaya le sbb radio dah kata gitu....
hehe....pape pun syabas team Malaysia, syabas Rajagobal n syabas Jersi BIRU....
ni aku sertakan highlight Malaysia vs Vietnam malam tu.....

2 comments:

Mohamadazhan.com said...

jeles aku tgk.haha. tgh cuti tidak cnfirm bukit jalil dah

zeal_tech said...

org cuti pon x pg...keke....
actlly, x sangka leh menang...
kalu x..mau join nengok...=P

 

Ehoza.com